Dieta

Dieta z niskim IG nie tylko dla diabetyka

  Indeks glikemiczny (IG) to wskaźnik pokazujący, w jakim stopniu wzrasta stężenie glukozy we krwi po spożyciu porcji danego produktu zawierającego 50 g węglowodanów przyswajalnych, w porównaniu ze wzrostem stężenia glukozy we krwi po spożyciu takiej samej ilości węglowodan..
więcej..

Czy odchudzanie dietą wysokobiałkową jest bezpieczne?

Mamy wiosnę i znów wiele osób myśli o szybkim zgubieniu zbędnych kilogramów. Najczęściej sięgają po diety wysokobiałkowe, bo efekty chudnięcia są szybkie, a przepisy wg Dukana całkiem smaczne. No efekt jo-jo po zaprzestaniu diety też niestety duży. Ci którzy spró..
więcej..

Olej lniany

              Olej lniany jest tłuszczem o unikatowych właściwościach. Zawiera aż 90% nienasyconych kwasów tłuszczowych i to w bardzo dobrych wzajemnych proporcjach. Najwięcej, bo aż 60% stanowią kwasy omega 3. Organizm ludzki nie potrafi ich samodzie..
więcej..

Probiotyki

Probiotyki (z greckiego „pro bios” – dla życia) to żywe kultury bakteryjne lub drożdżowe, które po spożyciu wywierają korzystny wpływ na organizm poprzez poprawę równowagi mikroflory jelitowej.    Minimalna liczba mikroorganizmów, jaką..
więcej..

Olej rzepakowy

Jeden z najlepszych rodzajów oleju, zarówno do smażenia jak i do spożywania na zimno, jako dodatek do sałatek, sosów. Jest olejem odpornym na utlenianie i bardzo stabilnym. Zawiera dużo przeciwutleniaczy, tokoferoli. Rzepak ma bardzo korzystny skład kwasów tłuszczowych..
więcej..
Przejdź do strony: « wstecz 1 2 3 następna »